Pemberuya benimde 8 9 haftalıkken 4 gün cok kanamam oldu, oksapar dozundan olabilir dediler. Aile hekimim de plesantan asagı da olabilşr dikkat et demişti. 14. Haftada yine kanamam oldu ve rahim agzına yakın yerdeymiş, ağrılarımın sebebi bundanmjs demekki, kasıklarımda ve ayakta kalınca rahmimde baskı ağrı hissediyorum. Doktorum 4 sey cok önemli 1. Magnezyum kasılmayı onlemek için her gün kullanacaksn dedi 2. Bol su 3. Yolculuk yasağı 4. İlişki yasağı. Zamanla yukarı cıkar cıkmazsa da sezaryn dedi ben zaten sezarynlıyım. İnsallah ilerleyen haftalarda cıkar yukarıya