Tugceeaksuu1 38+6 yım ağrılarım ve sancılarım var 3 dür nst ye bağlandığımda 10 dakikada bir sancım oldu açılmam yok cumaya kadar da herhangi bişey olmazsa açılmam veya suyum gelmezse vs bu cuma yatışım olucak sizce doktorum neyi planlar 🙈