Glbnn2 Kızlar merhaba 24+4 üm sağlık ocağından aradı gebe takibi yapan hemşire. Gelmen lazım aşı zamanın geçiyo dedi size yapıldımı
haticey4 Glbnn2 ilk hamileliğimde oldum bi yan etkisi olmadı sadece 2-3 gün aşı yerim çok ağrıdı. Bu hamileliğimde ise düşük riskim olduğu için aşı olmadım.
Bet1 Glbnn2 ben ilk gebeligimde yaptırdım doğumdan sonra da kalan dozları tamamladım. Toplamda 5 doz yapıldı o yüzden 10 yıl koruması oluyor şimdiki hamileliğimde gerek kalmadı. Hiçbir yan etkisi olmadı. Dozları tamamlamamış olsam gene yaptırirdim
Glbnn2 Kiraz53 benim ilk gebeliğim haftam doğru bir haftamı bebeğim için sorun olurmu diye korkuyorum
Kiraz53 Glbnn2 ben doktoruma da sormuştum öneriyorum demişti bebeğe zarar olan biseyi yapmazlar sen rahat ol
Merve68681 ballikedii bana yapmadılar ikinci dozu .deprem bölgesine gitmiş aşılar galiba öyle dediler siz hangi ildesiniz
Sjsjsjsj 26 haftalık oldum şu anda şimdiye kadar 2 doz oldum doğumdan 6 ay sonra 1 doz daha yapacaklarını söylediler
Ay-5k Glbnn2 sağlık ocağındaki hemşirem 22. haftada çağırdı ikinci gebelim olduğu için bir tane yapıldı sağlık açısından çok önemli olduğunu söyledi hatta bir yıl sonra bir doz daha yapılacak