Merve987654 Kızlar Selam, Bugün doktora gittim 5+5 haftalığım kese göründü ama bebek görünmedi. Alltan muayene etti. 9mm boyutu dedi. Haftaya tekrardan çağırdı. Boş gebelik olabilir mi acaba? Kafam çok karışık 😥😥
Cananberat777 Merve987654 korkma daha cok küçük görülmemesi normal iyi düşün kafana takma olur mu ne düşünürsek onu cekerız hayatımıza Allah’ın izniyle görürsün yakında canım rabbim sağ saglım kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
ilknurakdogan1 Hiç korkma hayırlısıyla gittiğinde görürsün bizde 6+4 de bebeği gördük çok çok küçük azıcık da kalp atışını dinleyebildik
Suleceylan Bende tüp bebek ile hamile kaldım haftaya randevum var kese için çok heyecanlıyım umarım bi sorun yoktur