iremmomyy_ Kara1903 ilk gebeliğim 17+3 filan galiba tam hatırlamıyorum pıt pıt şeklinde şuan 18+5 oldum çok şükür daha iyi hissediyorum ama abartılacak kadar değil . Zayıflar erken hissediyor diolar belki ben ondn erken hissediyorum