Kızlar en son geçen hafta doktora gittim yarın tekrar gidicem doktor 37 olmadan doğum bekliyoruz dedi bebeğin kilosu 3300 dü en son bir kaç gündür kasık ağrıları alttan sancılar başladı doğum belirtisi mi? İlk gebeliğim tedirginim biraz erken doğum olucak büyük ihtimalle diye