Kızlar ben şuan 8+4 haftalığım 2 aya girdim bugün hastaneye gittim ilk kontörlüm dü kalp atışlarını ve bebeği görmek için çok şükür duyduk ve şuan sağlıklı fakat gaz sancısından dolayı biraz bulanık gözüktü doktor genelde zayif insanlarda olabiliyor dedi gebelikte gaz sancıları iz kasık ağrılarıniz oluyormuydu ve ne zaman gecme süreci oluyo 2. Trimester döneminde geçiyormu karnım şiş duruyor