Aecer turkuaz_ 16 haftalık hamileyim başından beri Bahar Hanım’a gidiyorum, çok memnunum zaten tavsiye üzerine gitmiştim arkadaşım 7 ay önce onunla doğum yapmıştı hiçbir sıkıntı yaşamadı. Çok güler yüzlü tatlı bir doktor
Hilalttk16 turkuaz_ 24+6 dayım sürekli bahar çelen e gidiyorum memnunum 😊bende bir arkadaş tavsiyesi ile gitmiştim
Ozturkkkk turkuaz_ 24 haftalik olduk asiri memnunum kendisinden ve asistanindan her konuda cok detay bilgilendirip rahatlatiyor guven hissini veriyor kesinlikle. Muzeyyen hanima da gitmistim ve hic ama hic memnun kalmadim kendisinden asiri asik suratli ilgisizdi.
turkuaz_ Aecer ay çok sevindim ya ben de müzeyyen hanıma gittim iki muayene ama birisi bişey yazmış soğudum kadından. Bide prof olduğu için pahalı ücreti bakalım inşallah bende memnun kalırım
Aecer turkuaz_ Bahar Hanım için de kötü diyeni mutlaka duyarsınız ama sizin birebir iletişiminiz önemli bence, sıkılmadan soru sorabilmeniz, karşısında tatlı dil bulabilmeniz :)
Aecer turkuaz_ bir de asistanı da çok tatlı ne zaman soru sorsam whatsapptan hemen ilgilendi, asla sallamamazlık yapmadı