Kızlar şimdi doktordan cıktım bebegimin 29 hafta oldugunu soyledi normalde devlete gidiyordum hic buzamana kadar bana bole bişi demedi haftaya kontrole cagırdı tekrar ilk defa baska bi hastaneye gttim ama zaten kilo azlıgından hisediyordum bole oldugunu başına gelen varmı haftasını yakalarmı sizce başıda aşagıda erken dogum riskim yok 1488 gram suanda haftasını yakalarmı acaba nolur yazın bana basına geln varsa sabah kahvaltı ve aksam yemegi yiyorum tekj yeme azlıgındanda olabilir dedi doktor