13 haftalık hamileyim sabahtan beri hiç geçmeyen sol bobregimde ağrı var. Kasık ağrısı değil resmen böbrek ağrısı neden bilmiyorum idrar yolu enfeksiyonu değilim yani idrarda yanma falan yok çok korktum iş yerimden izin alıp da gidemedim doktora böyle bı durum yaşayan var mı napabilirim kendim evde en azından bu gece için.