MyBabyy_ Mommy61 17 haftalıkken detaylı ultrasona mı gittiniz acaba bana devlette ve özelde demediler parlaklık var diye normal ultrasondu onların 21 Haftada detaylı ultrasonda gördü doktor
CeydaST MyBabyy_ benim gittiğim 3 doktor da geçer dedi. Yaşayıp geçen tanıdıklar da var. Bir çoğu geçiyormuş
Mommy61 MyBabyy_ normal ultrasonda gördü doktor ama biz bunu pek önemsemeyiz dedi bu doğana kadar gececek bir şey dedi
Efinah MyBabyy_ merhaba doğum yaptım bebeğim sağlıklı çok şükür haber vericem demiştim sizde sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah 🤲
MyBabyy_ Efinah yaa gözünüz Aydın çok sevindim hayırlı olsun çok teşekkür ederim haber verdiğiniz için 🥰
214368_54722 Şuan 20. Haftamdayim Burbiac gün önce detaylıda bana klabinde parlaklık var dendi ama ondan başka hiç bir sorun yok sadece o dendi ikili tarama testimde temiz çıktı bu durumda korkmalimiyim
MyBabyy_ 214368_54722 bana da aynısını söyledi doktor canım ama çok şükür içim rahatladı görünen bi durummuş başka bulgu yoksa korkmaya gerek yokmuş burdaki yorumları okuyabilirsin bol bol dua edelim içimizi ferah tutalım 🌸
Efinah MyBabyy_ rica ederim nedemek bende teşekkür ederim darısı size inşallah hayırlı sağlıklı doğumlar olsun 🤲🌸