0581 8 saat sancı çektikten sonra sezaryene alındım çok yorgundum zaten.İğneyi hiç hissetmedim kestiklerini de ama içimden birşeyleri çekmeye çalıştıklarını anladım ve sakinleştirici istedim.Sonra zaten uyumuşum galiba gözümü açtım bebeği göğsüme koymuşlardı.çok kısa bir süre baygın kaldım galiba.Ağrı hiç hissedilmiyor korkmayın sakın