Kızlar 2. Gebeliğim bi kızım var ve birde oğlum olacak 🙏 sorum şu kızımda hiç yaşamadım bu durumu hep haftayla uyumluydu oyuzden merak ettim bu gebeliğim hafta olarak önde gidiyor 10 gün falan iri yapılı bi bebek dedi doktorumuz.
Erkek bebek olmasıyla alakası varmı 18 . Haftamdayım ve şimdiden doğum nasıl olur korkusu sardı kızımı normal doğum ile kucagıma almıştım ama çatım biraz dar oldugu için zor olmuştu 3100 doğdu bunda eğer kilosu 3600 ve üzeri olursa normal yapamayız dedi doktor