Kocburcuu Bireysel emeklilik hesabım var caiz olmadığını söylüyor çevrem, çıkış yapmak istiyorum sizler de kullanıyormusunz ? caizlik hakkınd ne düşünüyorsunuz..
Cancan2 Bes kendi paramızdan biriken bir şey üzerine devlet ekleme yapıyor bence haram değildir bu ya 😂🫠
Sahnedekimadam Caiz olmaması için 1 tane bile sebep göremedim 😄 çevreniz birikim yapmanıza karşı olabilir mi ?
Kocburcuu Sahnedekimadam karşı olduklarını düşünmuyorum fakat kendi birikimim üzerine ekstra bi işlem yükleniyor faiz olarak bu yüzden kafam karısık 🥴 mesela vadeli hesap vadesiz hesap gibi, ben vadesiz şekilde birikim yapsam helal param ama vadeli birikim işi muallak
Sahnedekimadam Kocburcuu Vadesiz şekilde birikim yapmış olmuyorsun paranı hiç etmiş oluyorsun malesef.Bizim bireysel emekliliğimiz altın çıktıkça çıkıyor.E altın alıp bozdurmakla aynı şey değil mi canım ?
-_Esra_- Kocburcuu Maaşını da bankadan alıyorsun faiz diyorsan altın alıp satmıyor musun hiç bu mantıkla bakarsan o zaman altın almak da haram