Şeker yüklemesi yaptırıp yaptırmamakta kararsızdım bununla ilgili başlık açmıştm, yaptır tabiki dediler ama kimse baş dönmesi mide bulantısı bayılcak gibi olma durumundan bahsetmedii😅😅😅 o kdar kötü bişeymiş ki büyk konuşmim ama bida yaptrmam sanırım zten tahlillerimde temiz çıktı çok şükür 🤲🏻🥰 O nasıl bir içecek hem gaztriti olan biri için iğrenç çünkü gazı var hem çilekli yazıyor ama berbat tadı var 🥲 açlık ayrı skıntı, baygınlık derecesine gelmem ayrı, mide bulantısı, gaz problemi ayrı neblim her yönüyle çok kötüydü 😅 Böylede bir gün geçirdim öylesine sizinle paylaşmak istedm anneler sağlıklı günlerr 🥰🌸