Ben yaptırmadım doktorum da yaptırıp yaptirmamak sana kalmis bir şey bu testlerin sonucunun hiç biri doğru değil zaten sıkıntı olsa da bebegini aldıracak bir anneye benzemiyorsun düşündüğünü sanmıyorum dedi %100kesin sonucu geç %50bile kesin sonuc vermiyormus ultrasonda güzelce inceledi aksi birsey gorseydim yapmanı zorlardım dedi. Riskli çıktığında bu sefer aminyon sıvısı alınması gerekiyor o daha tehkile arz ediyor dedi. Detaylı ultrasonu kesinlikle yaptirmalisin ama ikili üçlü vs hic bir kesin sonuç vermiyor boşuna kendini gerip üzme