arkadaşlar herkese merhabaa 💗
9 hafta 2 günlük gebeyim, karaman da yaşıyorum. artık suyundan mıdır gebelikten midir bilmiyorum ama dudaklarım ve ellerim çok kuruyor. daha önce bu kadar sık geçmeyen bi kuruluk yoktu özellikle dudaklarımda. artık acı çekiyorum. her gün nemlendiriyorum, geceleri yatarken nemlendiriyorum ve sabah uyandığımda yine kupkuru dudaklarla uyanıyorum. siz böyle bir durum yaşadınız mı veya karaman da yaşayan var mı aranızda?