Merhaba, bu forumdaki ilk yazım.🙈
5 haftalık hamileyim yeni öğrendim. Boyum 1,50 ve 65 kiloyum. Tam diyet/spora başlayacakken hamile olduğumu öğrendim. Yaklaşık 10 kilo fazlam var😓. Bebeğe zarar vermeden yağdan kilo verebilir miyim? Özellikle göbek bölgemde çok yağlanma var şimdiden 5-6 aylık hamile gibiyim. Neler önerirsiniz? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Sevgiler