Kızlar merhaba hatırlarsınız ben malatya depremzedesiyim o arada hamile olduğumu öğrenmiştim ve hiç istemiyordum herseyimizi kaybetmişken. Doktora gittim kesesi henüz yok kan ver demişti kan veremeden eve dönmüştüm kızım durmuyordu geçen cuma yine gittim hamilesin dedi vitamin yazdı kan da ver dedi neyse dün tahlilerimj almaya gittim doktorum yerinde değildi başka doktora rica ettim sonuçlarıma bakar mısınız diye neyse baktı ne şikayetin vardı dedi hamileyim dedim doktorum kan istedi dedi hayır kanında gebelik belirtisi yok e nabizdwn kan değerime baktım sonuç 0.200 komusum da değilsin dedi doktor adet söktürücü yazdı ama bir türlü almak istemiyorum diğer doktor resmen hamilesin dedi üstelik iki defa da üst üste sordum yani bebek gördünüz mü diye evet dedi anlamadım gitti ne yapacağımı şaşırdım