M_22
Herhangi bir sebep kesin olarak belirlenemiyor canım malesef. Her şeyden olabilir. İğneni düzenli kullan ben 6.haftadan beri iğne+progestan kullandım şuan 11.haftadayım çok çok az kanama alanı kalmış minicik dedi yani ve bu süreçte hep yattım haftalardır yatıyorum sabrediyorum hiçbir iş yapmadım hala daha yapmıyorum böyle böyle geçiyor inşallah sen de öyle dikkat et hareketlerine hep yatmaya çalış inan zamanla geçiyor geçmiş olsun Allahım şifa versin inşallah