Hamis4k_ eğer eşiniz gerçekleri görüyorsa hiç kafanıza takmayın lütfen. Üzmeyin kendinizi. Önemli olan eşinizin farkındalığı çünkü onun da yapabileceği tek şey olanı görmek kabullenmek ve sizde suç bulmamak. Eğer bunlar var ise hiç üzüldüğünüze değmez çünkü insanlar ne yaprsanız yapın değişmiyor. Ben de çok şey yaşadım eşimin tarafıyla. O da görmüyor, işitmiyor olanlar olmuyor gibi davranıyordu ve gerçekten çok yıprandım, üzüldüm, boşanmaya kadar geldi. Sonraları o da görmeye başladı bir şey diyemedi ya da yapamadı, kimseyi değiştiremedi ama en azından benim gözümde yeri değişti. Şu an sadece eşim adına üzülüyorum bunları yaşamak zorunda diye. Onun dışında asla bir şey hissetmemeyi öğrendim. Ha tabi hala arada bir devreleri kayıyor tartışmamız oluyor ama ona da yapacak bir şey yok o da üzülüyor, yıpranıyor ister ister istemez yansıtıyor. Ben artık kendimi değmeyecek şeyler için yıpratamam çünkü artık bu bedende yalnız değilim… kolaylıklar diliyorum umarım tez zamanda feraha erersiniz🙏