Sehererkull Merhaba kizlar iki gundur geceleri belim aglicak derecede agrio dun islendim o yuzden gece agridi sandim ama bu gece dinlensemde gecmio karnim sert degil bebegim hareket halinde bu belim niye gecmiyo 😥
Htcmstfomer Sehererkull arayip sorabilirsin canm doktorunu benmds 2 gun öyle olmuştu haftasonundan basladi ve 4 gun sonra doguma gitmistm 😊 allah saglikla kucagina almayi nasip etsin kuzum
Sehererkull Zeliha66 dusunuyorum gitmeyide normal dogum olmicakti bu hafta sezeryan gunu vericekti aricam ogle molasi bitsinde cagarirsa gidicem cnm
Zeliha66 Sehererkull benimde dogumum sezeryan planlanıyodu 35 haftalıkken doguma 2 cm acıklıkla gittim yinede sezeryana aldı doktorum
Sehererkull Zeliha66 normal olamicak zaten 🙈 cati muaynesi bile yaptiramadim vajinusmus tedavisi gormstum yani her turlu sezeryan ☺️