İki hafta önce gittim doktora bebeğimin zayıf olduğunu 400gr dedi gelişmemiş dedi kordon dolanmış iki defa dedi kalbinde parlaklık var dedi karnından sıvı alalım dedi kabul etmedim kızlar böyle bişey yaşayan ve ya duan varmı sağlıklı doğum yapan varmı