Laleh01 Arkadaşlar 12+4 deyim doktorum d vitami ilaçları verdi kullanmaya başladıktan sonra büyük lavabomda siyah renk gelmeye başladı sizde oldu mu ? İlaçların etkisiyle mi acaba?
Ao526- Laleh01 İlaçların yan etkisi oluyor öyle. Ama midede yanma ishal veya kabızlık olur ise doktorunla iletişime geçmelisin. İlacı değiştiriyor