Merkup Saygıda hangi doktora gidiyorsunuz bende oraya gidiyorum. Doktorumdan memnunum doğumuda orada yapacağım inşAllah 36+2 olduk☺️ kardeşimin eşi de saygıda doğum yaptı gayette memnun kaldı ilgililerdi 😊 İlhan varankta arkadaşım doğum yaptı 4 sene falan oldu memnundu ama önemli olan devlettede doktoruna denk gelmen ben mesela 2,3 kere aciline gitttim asla memnun kalmadım. Ama dediğim gibi iyi bi doktora denk gelmen çok önemli bu her yer için geçerli ☺️