Ozlemsvr arkadaşım sancıları tutunca aramış 3 dk da 1 e düşünce gel hastaneye demiş. Arkadaşım dayanamamış artık 5 dk da 1 deyken sancılar girmiş zaten doğuma doktor gelmiyor biliyorsunuzdur. Ebe de arkadaşıma ooo sen bu sancıya dayanamıyosan normal doğum yapmazsın demiş gözünü korkutmuş o da ağlayarak doktorun odasına gitmiş. İmran hanım da seni bu halde normal doğuma bırakamam zaten depresyon geçirirsin demiş sezaryna almışlar . Ben de mecburiyetten gidiyorum hastane doktor hiçbirini beğenmiyorum açıkçası. Görev icabı burdayız hepimiz allaha emanetiz burdakilerin elinde.