Busracft ben yaptırmayanlardanım. Neden yaptırmadın dersen tanı konulmuyor , riski belırlıyor ve ben hamılelıgımde kafaya hıc bısey takmıyım dedm Allahım ne verırse kabulumuzdu. Doktorumda bıze bıraktı yaptırmadım. Sadece detaylı ultrasona girdim. Fakat 28. Haftadan sonra gelısım gerılıgı yasamaya basladı bebegımız. Ikılı tarama sonuclarını istediler yok dedim. Ne olursa olsun yaptırın ya bıtek kan verıyorsunuz doktor ense kalınlıgına fılan bakıyor zahmetlı bırsey degıl kesınlıklee . Yınede siz bilirsiniz.