Merhabalar kızlar. Bu sabah şeker yüklemesi yaptırdım 50 mlg. Açlık 92 tokluk 182 çıktı doktordan henüz cevap gelmedi size danışayım dedim. Normalde kilolu biriyim 107 kg ile hamile kaldım şuan 111 kg yum. Doktor kilo alımın gayet iyi demişti. 6 aylık hamileyim. İnsülin başlanır mı aceba yoksa diyete devam mı denilir? Sorun yaşatır mı bu kadar şeker çıkması sizce?
Birde çok acayip mesela hamile olmayan kuzenim evde açlık ölçtük 157 çıktı tokluk 261 çıktı onun ve ilaç ta kullanmıyor niye bu kadar yüksek oldu ki benim