oglusununannesii Kızlar ilk dozu 22. Haftamda acilde yaptırdım aile hekimi aşı yok dediği için . Şimdi ikinci doz zamanı geldi geçiyor, aile hekimi yine yok diyor , eczaneden al gel yapalım diyorlar . Ne kadar fiyatı biliyor musunuz ??
Asel-23 oglusununannesii yarım saat önce aldım 50 tl fiyatı 2.dozu yaptırmamayı düşünmüştüm biraz araştırdım 2. Dozla birlikte daha çok etkili oluyormuş