Cnrmom MelekGuleryuz Amin inşALLAH 🙏🏼 Rabbim hepimizin yavrusunu sağ salim kucaklarımıza almayı naship etsin 🙏🏼
MelekGuleryuz Kmlc bende kese göründüğü zaman başlattırdı doktor. Daha 1 haftadır kullanıyorum canım. Artık sağlıkla tutunsun yavrularımız🤲🏻💕
MelekGuleryuz Dilli61 iğneyi ilk düşüğümde bi tane vurulmuştum kanamam olduğunda. Diğerine geçmeden düştü zaten kendisi. İğnesi çok ağırdı baya bi ağrıttı. Hapını da vajinal yolla alırsam sorun kalmayacak sanırım canım ☺️
Dilli61 MelekGuleryuz iğne çok fena benim 10 taneydi 10 gün yattım diyebilirim kesinlikle ya hap ya jel Can'ım 😊
MelekGuleryuz Dilli61 iğneyi ilk düşüğümün kanamasında bi kere vurundum bacağımı hissedemedim. Baya ağırdı. Bu gebeliğim için de iğneyi önermedi hapını kullan dedi canim☺️
mucizem61 ben 4l5 haftalık kanama oldum hem iğnesini hem.hapini kullandım hep ağızdan aldım evet baya yan etkisi var içince insan baya kotu oluyor yatınca geçiyordu 32 haftaya kadar kullandık sonra kesti doktorumuz