Kızlarcım nasılsınız? 🐣
Doktoruma göre ve uygulamaya göre 3 gün sonra doğumum başlıyor, normal yolunda ilerliyoruz, perşembe gününe kdar doğurmazsam o gün kontrole gideceğim o gün soracaktım doktora ama yine de sizden tecrübenizden bilgi almak istedim.. o gün sancım gelmedi yine diyelim suyum falan, acaba suni sancı ile, fitil ile mi başlayacaklar doğumu yoksa doktor biraz daha bekleyelim der mi? O gün kesin doğurur muyum? 🤣 ya artık doğurmak istiyorum 😅😅🤦🏼♀️