Cinsiyet gözükmez zaten 8 ve 10 haftalarında gözükmez 13-14 haftalarında anca gözükür bebekte çok fazla net gözükmüyor kalp atışını duyduysaniz en önemlisi o şükürler olsun zamanla gelişir bende gaz problemi var canım gaz sancım var karnım sert sis kasık ağrım oluyor ondan net gözükmemişte olabilir doktor baya zorlandı çünkü bakmak için gaz problemin var dedi onu geçer inşallah geçmezse ona göre ilaç felan verir sanırım öbür aya tekrar gitcem