Merhaba hanımlar:)
Reglime 5 gün varken kan testi verdim <1.20 çıktı yani negatif. Araştırdığım da 1 2 haftalık gebelik olma ihtimali yükselebileceği ihtimali de vardı. Burada yükselen olmuş nasip tabi. Normalde adet tarihim 9 u bugün sağ göğsüm çok ağrıdı, bir de dün çok sağ kaşığım top şeklinde ağladı belime de vurdu. Neyse dışarıdaydım eve geldim dün de beyaz akıntım gelmişti. Lavobo da yine beyaz akıntım vardı farkettim iç çamaşırında sadece sürekli devam eden değil. Ama kokusuz veya mantar vs değil çünkü mantar geçirdim basıl olduğunu biliyorum. Tam kalkarken 2 damla çok açık pembemsi lekelenme gördüm. Peçeteyle silince hafif peçeteue de geldi. Ben adet oluyorum sandım ama normalde hiç böyle damla şeklinde pembemsi olmadı. Genelde direk gelir lekelenmem olmaz. Ped taktım regl oluyorum diye gelen giden yok bir daha lavaboya gittim ve yine gelen giden yok. Güzelce sildim ve yine yok. Yerleşme kanaması olabilir mi? Yaşayan var mı ? Beni bilgilendirir misiniz ? Bir de kasıklarım ve belim ağrıyor adet olacakmış gibi çok şiddetli değil ama hissedilir bi ağrı.