Evet sertleşip sonra yumuşaması kasılma oluyor bende 39+3 oldum bana da çok oluyor ama düzensiz bir şekilde tabi. Son zamanlar gerçekten çok zorluyor sürekli ağlıyorum bu sıralar hiç rahat değilim ağrı sancı artık kendi bedenime sığmıyorum hayırlısıyla doğsa diyorum. Benim nişanım da geldi 3 gün öncesi ama hala sancım yok bekliyorum ilk olunca galiba. Eğer seninde kasılmaların düzenliyse doktora gitmekte fayda var bence çünkü herkesin nişanı ya da suyu gelmeyebilirmiş