AAmine1823 123esr_ ben ilk hamileliğim de bebe yağı kullanmıştım ama faydası olmadı. Çatladım. Çatlayacağı varsa çatlıyo ne yaparsan yap
Papatyaa_01 123esr_ kullandım ama çatladım malesef :) kantaron ve bebe yağı dönüşümlü kullandım. Hiçbir kremin %100 etkisi yok bence çatlamaya 🙄
Yaren355 Benm yengem kullandi 2 hamileliginde onda catlama olmadi fazla. Bende önerisiyle kullanmaya baslamistim ama alerji yapti cok fazla kizartti kullanmayi biraktim vazelinini kullaniyorum bende simdilik yok ama 35teyim sonlarda nolur bilememm
poyrazin_annesi28 123esr_ Bence bu vücutla alakalı bişey. Yani karnimiz kocaman oluyo tabiki çatlama olur. Engel olucagini sanmiyorum hiç bı yağın kremin