busrabaymis rapardon net bı şekilde anlayabilirsiniz bişey yoktur inşallah bende korkmuştum e nabizda belli olmuyor çünkü doktor raborla berbarr anlattı ve zaten kesin bı sonuç değil yani kendinizi korkutmayin bı akrabamizin da çok yüksek çıktı doktorlar baya moral bozarak konuştu ama çok şükür bebeği gayet sağlıklı falan hamileliğinizi güzel geçirin ne olursa olsun hep iyi geçirin iyi düşünün iyi şeyler yaşayın