Melisa12_ 6+5 aşırı halsizleştim normal mi akşam erken uyuyorum uykumu almak için ama ertesi gün yine halsizim
Daisy0000 Melisa12_ İlk 3ay işten gelince akşam 8de yatıp ,sabah 8e kadar deliksiz uyuyordum, iş olmasa kalkmazdım o derece uyku hali vardı
Bal_1604 Melisa12_ maalesef yorgunluk hissi geçmiyor 😌 ama ilk 3 ayki gibi uyumuyorsun sürekli sadece yorgunluk hissediyorsun