Eliserra05 canım ben ilk gebelikde yaşadım 33 de doğum yaptım 31 gibi fln başlamıştı bebeğim de vefat etti o uizdn bunda çok temkinli gidiyoruz Allah’a şükür suanlik gebelik zehirlenmesi için bı belirtim yok iyi gidiyorum detaylı ya girdiğimde plesanta yaşlanması çıktı bende o yüzden yunus emredeki doktorum seni bı perinatolag görsun dedi ben daha öncede bı defa şehir hastanesindeki gittiğim için direk onun yanına gittim o da bana artık yunus emre ye gitme burda devam et dedi her türlü kötü bı durumda burda daha iyi midahele edebiliriz dedi bende Tuğba hanıma gittim çok memnun kaldım şuanda da 32 olcam bı kaç gün sonra da randevum var insallh bı sıkıntımız yoktur ☺️