Minikyolculugumuz1 Kızlar 16. Haftamız bitiyor kızımız olacak 2 isim koymak istiyorum Duru isminin yanına isim önerisi istiyorummmmm 😍
Gizzgzz Minikyolculugumuz1 aha geldi kızımın Adalı ben de duru ismine isim arıyorum alemşah olabilir dedim ıtır olabilir ama bakacam daha karar veremedik
Sefanur_00 Minikyolculugumuz1 canım merhaba 6+4te bebeğin kalp atışını dinleyecekti doktor ama duyulmadı siz kaçıncı haftalarda duydunuz bebeğinizin kalp atışını? Perşembe günü bir daha çağırdı yine duyulmazsa sağlıksız gebelik gebelik sonlandırılır dedi 😢bize dua eder misiniz rica etsem 🥺
Minikyolculugumuz1 Gizzgzz yaa ne güzel adaş olacaklar ben durunun yanına alya düşündüm ama emin olamıyorum
Gizzgzz Sefanur_00 hayır sakın benimki 6+3 te duyuldu kardeşimin 8 Haftada duyuldu sonlandırma bekle başka bir doktora git vajinal ultrason ile de duyulabilir
Minikyolculugumuz1 Sefanur_00 canım çok geçmiş olsun biz 8. Haftada duymuştuk ama bence sende ümitsizliğe kapılma tek doktora bağlı kalma derim istersen başka doktora da gözük. İnşallah hakkında hayırlısı olur 🤲🏻
Tsnbsbsra Sefanur_00 8+4 de duydum ben 6. Haftada duyulmadı bekledim gitmedim 2 hafta sonra gittiğim de duyulmuştu geç döllenmeden kaynaklı olabilir
Minikyolculugumuz1 esraEb benim günüm geçti test yaptım hemen pozitif çıktı. 4 ay bitmek üzere en başından beri midem bulanıyor yediğim Herşey zehir oluyor diyebilirim
Sefanur_00 Gizzgzz Allah razı olsun bu söylediğiniz bile içimi ferahlattı inşallah perşembe günü duyarız🤲🏻 başka bir doktora da gitmeyi düşünüyorum 🌸
minnakannesi08 Minikyolculugumuz1 kızımın adı Zeynep Duru🥰Bakalım 2.ci kızıma ne isim koyucam daha karar veremedim
Minikyolculugumuz1 minnakannesi08 maşallah çok güzel isim bende beğeniyorum ama ailede var o yüzden koymak istemiyorum 🥰
Gizzgzz Sefanur_00 git başka doktor vajinal ultrason isterse sakın baktırmamazlık etme içini kurt yiyeceğine baksın Ben sürekli baktırıyprum sıkıntı olmuyor inşallah bebişin iyi haberlerini alırsın
Gizzgzz Minikyolculugumuz1 valla ikindi vakti aklıma geldi kardeşimin ismini koyacam Büşra ama kimseye söylemeyecem süpriz olsun dedim eşim de tamam dedi Büşra duru koyacam uyup uymaması önemli değil içime çok sindi 🤭😀
esraEb Minikyolculugumuz1 hamilelik zor gerçekten de. Bazıları ponçik ponçik geçiriyor bazıları da zor. Benim de 3 buçuk aylık karın ağrım ve kanamam oluyordu ilaçlar kullandım. 1 haftadır geçti şükür. Hamile değilmişim gibi karnımı hissetmiyorum bile. Arada sağa dönük uyuyunca batma oluyor onun dışında bi sorun kalmadı Şükür
Minikyolculugumuz1 esraEb benimde kanamam 2 gün önce oldu ilaç kullanıyorum şuan sizede çok geçmiş olsun Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻
1fatooss Minikyolculugumuz1 benimde kızım olacak ve duru koymak istiyordum yanına isim bulamamıştım şuracıkta bekleyeyim bende 💕