Tugbakarciga Sağlık ocaklarında sonuç ne zaman çıkıyo bilginiz var mı. E nabızdan bakıyorum sabah 9 da vermiştim hala çıkmadı
arirangg Tugbakarciga Saat 16.30 gibi gidersen doktor kendi görebilir sistemden. Ben arıyodum doktorumu telefondan söylüyordu o saatte. Ama e nabıza ertesi gün düşer
ArvenMom Tugbakarciga canım her doktor hemşire sağlık ocağı aynı olmaz bana deniliyo hatta arayıp çağırıyo riskli birşey varsa söylüyor
Tugbakarciga arirangg doktorun numarası yok ki arayamam. Gidersem de çıkmadı derlerse boşuna gitmiş olcam
Bebegininnannesii1 Tugbakarciga ben kan verirken sormustum bir gün sonra dediler ertesi gün çıkmıştı 🤗