Busel Zehrabbp 35.haftalikta 2500-2800 arasını istiyorlar genelde ama işte oda değişiyor anneden bebeğe göre. Tamamen genle alakalı kuzum doktorda senin yararin olanı istiyordur merak etme bebis Bi sekilde kilo alcak şeyi buluyo demekki😂😂
Eemoom Busel saçmalıyor doktorlar da iyice 😂 benim doktorum öyle demişti bana. Hatta 4-4.5 kiloya kadar ben normal doğum yaptırıyorum sen kiloyu dert etme demişti. Gerçi kızım 3070 doğdu ama olsun 🤣
Busel Eemoom işte kesi ve dikiş olmasın diye istemiyorlar normal doğumda 😂 en sagliklisini düşünüyorlar ama bakalim ne olcak ahahhaha
busract68 Hafta 2160 gr iri bir bebek dedi dün doktor banada..bunu söylerkende insanı şüphede bırakıyorlar sanki hastalıklı gibi yediğime içtiğime dikkat ediyorum şeker yüklemesi yaptırdım onda da bişey çıkmadı ama ne yapacağımı şaşırdım ay😅
esiaks busract68 32+2 de 2300 idi. Doktor bir buçuk hafta önden gidiyor ama normal dedi. İri bebek demedi. Bu irilik, normallik neye göre belirleniyo acaba. Doktordan doktora değişiyor anladığım kadarıyla.
busract68 Yarenylmz bencede normal ama insan korkuyor haliyle biraz minyonum acaba erken doğumu falan tetikler mi diye korkuyorum
Yarenylmz busract68 yok ya ne olucak asıl kilolu olduğunda doğum konusunda sıkıntı oluyo diye biliyorum düşünme öyle 🙃
Serap32 Zehrabbp 35+5 te gittim 3200 51 cm boyu dedi uzun boylu olucak galiba 38 de sezaryen olucam 3. Sezaryen olucak bı sorun çıkmazsa
DerinDuru Zehrabbp Zehrabbp bizde öyle canım 33+4 haftalığım 2 gün önce gittim 3 hafta ileri gördü gelişimi 3 kg 50 cm tekrar gidicem böyle devam ederse tam 38 beklemeyiz erken alabiliriz dedi bakalım