ArvenMom designermoms teşekkür ederim tatlım şuan 26 haftalığım kızımı bekliyorum ne kadar üzülsemde karnımda ki meleğim için seviniyorum
designermoms ArvenMom yaa maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ben de bugün 24. haftama girdim benim de kızım oluyor :)
Tugba54_ Nil_tal09 bende 28. Haftamda vuruldum kalçadandı biraz kalın bi iğne acıyabilir dedi ama acımadı vurduktan bi 15 20 dk bekletip gönderdiler benim sigortam yoktu devlette yazdırıp eczaneden alıp vurdurdum ücretli
karansmomm Bende 28.haftada kalçadan vuruldum. 2.dozu doğumdan sonraki gün vurulacakmış. Devlet hastanesinde randevu bulamadığım için özelde yazdırıp eczaneden 1000 ₺ ye aldık