fmervea1 15 gün önce normal doğum yaptım. Tam açılmayla, doğum başlamasıyla hastaneye gittim. Hastaneye girmemle doğum yapmam arasında 15-20dk filan var. Bunlara rağmen tam ıkınamadım ama hiçbir sorun olmadı. Sanki doğum yapalı 5 ay olmuş gibiyim😂 çok şükür ne ağrım var ne kilo kaldı. Ben de sezaryenden cok korkuyordum hep normal istiyordum, öyle de oldu çok şükür. Bence korkulacak hiçbir şey yok. Doğru ıkınma için videolar izleyebilirsiniz.