Papatyam136 valla benim acı eşiğim çok yüksektir iki kere kimyasal gebelik yaşadım ve ikisinde çok ağrılı çok kanamalı geçti ama bir kişi bile dışardan anlamadı adet günlerimde hep öyle geçerdi alttan muayeneyide çok rahat oluyordum hatta rahim filmi olunca doktor dedi sen anestezi olmadan olursun ama inanın hiç gerek yok 500 TL oynuyor arada yani ben İzmir’de yaşıyorum 2500 TL verdim iyiki vermişim tüpler kapalı ise o an o verilen ilaç can yakiyormus riske atmayın iki tupte açıktı temiz çıktı ama bı kaç gün yine de zorlandım eşim bile sen zorlandiysan demek ki zor bir şey dedi hiç kendinizi strese sokmayın durum müsait ise anestezi en güzeli yarım saat sürüyor zaten uyuyup geri geliyorsunuz