KbraN_1 31+5 im bugün benimde öyle oldu. Her gün kıpır kıpırdı bugün azdı. Arada karnıma ağrı girdi sanki ama dün biraz kola içmiştim, gazım da var o yüzden ağrım oldu sanırım. Ama hareketi bilemicem benimde fazla yoktu bugün. Ama az da olsa hissediyorsan sıkıntı yoktur