ilkanneyim06 Korktuğum başıma geldi 18.49 bebeğimde sarılık görüldü yoğun bakıma alacaklarmış elim kolum bağlandı çok ciddi bişey olmadığını bile bile canım ciğerim kavruluyo resmen
Eemoom ilkanneyim06 bol emzirmek lazım. Kızımda 8 gün kalmıştı covid yüzünden. Çok iyi anlıyorum sizi. Ayrı kalmak öyle zor ki. İnşallah uzun sürmez. Çabucak çıkar
Zeeynep1 ilkanneyim06 e canım erkenden iyileşir kontrol altında olacak belli bir değere gelince verirler bebeğini. Benim kızımda da solunum eksikliği vardı kjldi hastanede hiç eve getirmedim sabretmekten basaj birsry yapamıyorsun hastanedeyim.moralini yüksek tutmaya çalış sütü n azalmasin.eve gelince de tek işin yarım saatte bir emzirmek sonra normale dönünce rahatlarsın. Bende eve getirdiğim de sarılık olmuştu orda .2 gün sonra gel duzelmezse yatırırı z demist demişlerdi.birde etmiyordu kizim her dk doyuruyor sonra tekrar sağ sonucu güzel oldu düzeldi. O yuzden sabret canım
pinkioctober Canım zaten orda tedavi görmesi için yatacak benim yiğenimde 1 ay önce bikaç kez gitti geldi ablamdan ayrı kaldı. İnşallah çarçabuk çıkar ve toparlanır Allahın izniyle içini ferah tut yapacağın bişey olsa zaten sana söylerler muhakkak
ikibaloglanannesi Bol bol emzirin. Güneşe tutun Benim oğlum yarın 1 aylık onun da sarılık değeri 17 idi ilk bol bol emzirerek güneşe tutarak atlattık şükür.