Yh6653 Kozlar bugün kan tahlili yaptırdım 13,5 çıktı iki gün önce 2,5 tu gebelik var dimi siz ne ladarken öğrendiniz
Tubasim Yh6653 hamilesin tabikiii değerin yükseldikçe için daha çok rahatlar🙏🏻 Adetin gecikmiş miydi ne zaman öğrendin canım
Kumral60 Yh6653 hamilesin canim tebrik ederim bende ogrendigimde 12 idi degerim 5 uzeri gebelik vardir demek gozunuz aydin.. biz suan 24 haftalik olduk😊
Leyla1995 Canim 20den fazla olmasi lazim hamile olabilmen icin ben ogrendigimde 3 haftalik hamileydim cok erken ogrendim degerim 26.94 cikmisti
Yh6653 Leyla1995 5 ten yukarısı hamilelik yazıyor her yerde ve hastane de verilen test sonucu kağıdın da
Pinarrr56 Yh6653 canım benimde ilk verdiğimde 14.45 di 1 hafta sonra 1500 oldu hamilesin yani ama artışı takip et
Kumral60 Yh6653 canim ben birkez kan verdim baska vermedim kese icin gittim 5+6 da sana yazarken kizimda tekmeliyor heycanimizi hissetti😍😍😍
Gorkem 2 günde bir değer artıyorsa net şekilde hamilesiniz demektir. Ben adet günüm geçtikten 3 gün sonra öğrenmistim. Değerim 65 çıkmıştı..2 gün sonra kan tahlilini tekrarlandığımda 180 çıkmıştı:))
Deletedmom2224 Yh6653 gebelik var çok yeni 😊 bende ilk öğrendiğimde değerim 80 di şimdi 21 haftalığız 😍
Bisofiya Yh6653 Mutlaka takip ettir, ilk gebeliğimde 11 di birgün sonra 19 a çıkmıştı ama kimyasal gebelikle sonuçlandı 😥 2. De 109 du değer. Düzenli bir şekilde artması lazım onun canım.