Selam tatlı anneler 19+2 haftalık hamileyim bı kızım olacak doktorumun ve uygulamanın dediğine göre bebeğim göbek deliğinin 1 tık altında duruyo ama benim karnimin tümü çok sert sadece göbek deliğinin olduğu bölüm değil yani ayağı kalkınca karnım çok sert oluyor oturunca da yumuşak oluyor uzandigim zamanda sadece göbek deliği hızasinin sertliğini hissediyorum acaba neden öyle??