Nasıl geçiyor hamileliğiniz benim mide yanmalarım vardı ama geçti akşam yediklerimle çok alakalı oluyor . Göbeğim de çok aşırı ağırlaşmadı, yediklerime çok dikkat ediyorum bebeğim 3 hafta önde gidiyor tek zorluk yemek yiyememem😞
Bir de çook uykulu oluyorum hamileliğimin başındaki gibi. Bıraksalar tüm gün uyurum siz neler yaşıyorsunuz