Dbegum unigo oyun matı olarak geçiyor ama çok kalın soğuk da geçirmiyor üzerine bir şey döküldüğünde emme vs yapmıyor ama pahalı :(
Ben nispeten uygun bir döneminde almıştım bütçe ayırabilirseniz 13 mm olanlar ideal kalınlıkta. Ben sermedim daha ama 2 ablam da aynı anda almıştı 3 senedir kullanıyorlar hiçbir yıpranma yok mat olduğu için belirtmek istedim. Trendyoldan falan ince bir halı almadığınız sürece bu boyutta kaliteli halılar zaten benzer fiyatlarda ama yine de çok malesefki 😔